2016-06-05 22:00:29

SUVREMENE NASTAVNE STRATEGIJE U NASTAVI PRIRODOSLOVNOG PODRUČJA I PROVJERA ISHODA UČENJA

U organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih iz Zagreba i Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj, 3. lipnja 2016. održan je stručni skup profesora prehrambene struke. Okupilo se tridesetak profesora iz cijele Hrvatske.

O suvremenim strategijama  u nastavi prirodoslovnog područja i metodici  nastave strukovnih predmeta zanimljiva predavanja i radionice vodila je je doc. dr. sc. Vesna Kostović-Vranješ sa Filozofskog fakulteta u Splitu.

O mediteranskim kulturama i prehrambenim proizvodima te njihovom utjecaju na zdravlje, stručno predavanje održala je Marija Rapanić, dipl. ing., prof. mentor iz Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj.

    

Sommelierstvo, zanimanje budućnosti predstavio je prof. Ivica Marasović, dipl. ing., iz Turističko-ugostiteljske škole u Šibeniku

U  pauzi stručnog skupa u začinskom vrtu naše škole  izveden je igrokaz " Legenda o lovoru" učenika 2.e razreda zanimanja agroturistički tehničar.

S profesoricom Raknom Prnjak na zanimljiv način predstavili su začinske biljke i govorili o njihovoj uporabi.

Nakon toga uslijedio je teži i zahtjevniji radni dio.

O cjelovitoj kurikularnoj reformi i organizaciju nastave u skladu s ishodima učenja stručni skup izvjestila je  viša stručna savjetnica Dragica Vrgoč, dipl. ing., iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Zagreb. Kako se provodi provjera ishoda učenja originalno i zorno pokazala je Ružica Budimir, dipl. ing., prof. savjetnik iz Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj.
 

Na stručni  skup pozvala je pet "kurikularno osvještenih" učenica iz 3e razreda zanimanja tehničar nutricionist.
U nazočnosti srednjoškolskih profesora, profesorice s fakulteta i više stručne savjetnice učenice Vedrana, Marija, Kristina, Barbara i Nikolina iz biokemije analizirale su vrlo složene biokemijske procese u našem organizmu. Po ocjeni svih nazočnih pokazale su zavidnu razinu znaja i vještina te zaslužile veliku pohvalu i čestitke. Stručno i temeljito  pokazale su  koje su  kognitivne, psihomotoričke i afektivne ishode učenja usvojile i pokazale. Sukladno temeljnom  obilježju kurikularnog pristupa da  je usmjerenost na rezultate i aktivnost učenika, pokazano je da suvremena nastava s pitanja što i kako radi nastavnik, prelazi na pitanje kako uči i što radi učenik i koje ishode je usvojio. Nakon  učeničkog izlaganje, kroz radionicu, sudionici stručnog skupa definirali su  ishode učenja i postavili  cilj nastavne jedinice.   Nazočnost učenika na ovakvim skupovima pokazala se osvježenjem i povezala terijske postavke kurikuluma sa realnim primjerom iz nastave. 

Da bi se odmorili od  kurikuluma i ishoda  učenja pobrinula se ravnateljica, profesorica Marija Kezele.
Posjetili smo Muzej grada Kaštela. O kaštelanskom crljenku slušali smo u kušaonici vina gospodina Kovača u Kaštel Sućurcu.

Više u našoj fotogaleriji klikom ovdje.

Ružica Budimir, dipl. ing. prof. savjetnik


Srednja škola "Braća Radić" Kaštel Štafilić